#

Steeg natus error sit voluptatem

” Wij zijn Private Equity Services Amsterdam BV. Wij zijn een Trustkantoor en er werken 17 medewerkers. In 2016 bestonden wij 15 jaar dus dat vraagt om een 2-daags bedrijfsuitje inclusief een overnachting. Ik regel altijd alle uitjes dus ik ben eerst onderzoek gaan doen wat er allemaal voor leuks te doen is in Nederland. Mijn oog viel al snel op WadEvents op Ameland. Bij de website van Wadevents had ik meteen een goed gevoel en er waren veel actieve, culturele en culinaire uitjes te kiezen.

Dus ik heb eerst een globaal programma samengesteld en heb daarna alles per e-mail aan Marijke Andriessen van WadEvents gestuurd. Ik kreeg meteen een email terug dat zij alles ging uitzoeken en als ze alle informatie had zij mij dit direct zou doorsturen. Lang hoefde ik niet te wachten, binnen 2 dagen had zij de mensen van de organisaties welke ik gekozen had op het eiland gesproken en een prijsopgave gevraagd, die zij direct heel geordend aan mij door gestuurd had.

Marijke had meteen Hotel Nobel op Ameland vastgezet op de door mij gevraagd data en een diner geregeld met alle allergieën van onze werknemers.

Tweedaagse bedrijfsuitje op Ameland
Op 23 en 24 september 2016 was het dan zover. We werden door een touringcar, waar ook een ontbijt in was geregeld, opgehaald in Amsterdam die ons naar Holwerd reed. Aangekomen in Holwerd stond Marijke van WadEvents klaar om ons welkom te heten en ons te begeleiden naar een gecharterd schip welke ons naar Ameland zou varen. Tijdens de vaart kregen wij allemaal informatie over de vaargeul rondom de Waddeneilanden tevens heeft de schipper de netten uitgegooid en heeft alles verteld over de gevangen vissen. Ondertussen hebben we zeehonden kunnen spotten en onderdeks koffie en thee met taart kunnen nuttigen.

Op Ameland stonden fietsen klaar waar we mee naar Restaurant Stranders fietsen voor een overheerlijke lunch. Onze bagage werd in een auto alvast naar Hotel Nobel gebracht. Na de lunch door gefietst door de duinen naar het strand. Na een stukje over het strand te hebben gelopen kwamen we bij Ameland Adventure waar een 6-kamp gepland stond. Er was gekozen voor rups lopen, puinzak springen, mega katapult bouwen, springslang, vliegend tapijt en een spinnenweb oplossen. Bij deze spellen werd er veel onderlinge samenwerking gevraagd van de collega’s.

Nadat de 6-kamp afgelopen was stond er ondertussen een visroker klaar die verse zalm en makreel had gerookt. Wij hebben dat heerlijk genuttigd met een stuk stokbrood. Daarna zijn wij weer op de fiets naar Hotel Nobel gefietst, waar iedereen zijn/haar kamer kreeg toegewezen. Prachtige hotel met hele mooie kamers. Vooraf aan ons diner, welke ook in Hotel Nobel geregeld was, kregen wij eerst nog de gelegenheid voor een borrel met een bittergarnituur.

De volgende dag stond bijna iedereen fris en fruitig klaar voor een ontbijt. Na het ontbijt werd de bagage weer in een aanhanger geplaatst welke door de medewerkers van Wadevents alvast naar de haven gebracht werd. Fietsend zijn we naar de Molen waar men mosterd maakt gegaan. Een erg interessante rondleiding gehad door een zeer gedreven molenaar. De fietsen bij de molen laten staan en we werden met taxibusjes naar het strand gebracht.

Waar de Blowkarts klaarstonden. Na een goede uitleg mocht iedereen proberen om zo hard mogelijk over het strand te rijden. Nog even een laatste lunch op het strand in Strandpaviljoen Sjoerd om daarna met de huifkar weer naar de haven te rijden. Daar hebben wij afscheid genomen van Marijke en haar vaste medewerkster van Wadevents.

Ik zou iedereen die een uitje wil plannen naar Ameland, WadEvents aanraden! Wat hebben zij alles fantastisch gepland en geregeld voor ons. Het was ook erg fijn dat Marijke van WadEvents ook mee ging met de uitjes. Zodat als er vragen waren zij direct actie ondernam. Ze hebben zelfs voor 2 dagen zon gezorgd!! Helemaal top!

Als afsluiting met een watertaxi naar het vaste land waar de touringcar weer klaar stond om ons naar Amsterdam te rijden.

Mede dankzij Marijke van WadEvents is ons bedrijfsuitje super geslaagd en zal er nog lang over nagepraat worden. “